close

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא - דיווח בפורטוגל כריסטיאנו רונאלדו הפך לאב לתאומים ישראל ספורט - רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע.

אני מודע לכך שלא משנה מה הנסיבות, תמיד יהיו השערות לגבי. כדי שזו תוותר על הזכויות לגבי הילד ותעביר אותן לידי האב. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. "הנכד שלי כריסטיאנו ג'וניור התחנן בפניי: כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור נמנה על מחלקת הילדים של יובנטוס. כמו איז×
כמו איז×" שני משו×'עים ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
התחננתי לאלוהים שזה לא הסוף. ג'ורג'ינה סחבה לשונות רבות לאחר שכינתה את כריסטיאנו ג'וניור "הילד שלי" כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור נמנה על מחלקת הילדים של יובנטוס. היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. "הנכד שלי כריסטיאנו ג'וניור התחנן בפניי: כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם.

"כל אחד חושב על מישהי אחרת, אבל אף פעם לא אמרתי ולעולם גם לא אספר.

כריסטיאנו רונאלדו כבר יש 2 ילדים, כריסטיאנו רונאלדו ג 'וניור mateo רונאלדו. התחננתי לאלוהים שזה לא הסוף. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. ג'ורג'ינה סחבה לשונות רבות לאחר שכינתה את כריסטיאנו ג'וניור "הילד שלי" אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. זה ההריון הראשון של רודריגז. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. "אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח", אמר האב. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. 13 חודשים אחרי שהתמוטטה, דולורס אביירו סיפרה לראשונה בגילוי לב על התקופה הקשה שעברה: כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי.

אני מודע לכך שלא משנה מה הנסיבות, תמיד יהיו השערות לגבי. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. "כל אחד חושב על מישהי אחרת, אבל אף פעם לא אמרתי ולעולם גם לא אספר. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו.

"אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח", אמר האב. כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו ×›×'ר א×'א לאר×'×¢×" from img.mako.co.il
כדי שזו תוותר על הזכויות לגבי הילד ותעביר אותן לידי האב. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. למרות כל הלחץ, על אף שכל העיניים עליו והציפיות בשמים, למרות שהוא כבר בן 36 ורבים. "לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, אבל אני כן רוצה בזה. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. כריסטיאנו רונאלדו כבר יש 2 ילדים, כריסטיאנו רונאלדו ג 'וניור mateo רונאלדו.

הפורטוגלי פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת עם כריסטיאנו ג'וניור שלה הוסיף את הכיתוב:

"אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח", אמר האב. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. 13 חודשים אחרי שהתמוטטה, דולורס אביירו סיפרה לראשונה בגילוי לב על התקופה הקשה שעברה: למרות כל הלחץ, על אף שכל העיניים עליו והציפיות בשמים, למרות שהוא כבר בן 36 ורבים. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. הפורטוגלי פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת עם כריסטיאנו ג'וניור שלה הוסיף את הכיתוב: דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. ג'ורג'ינה סחבה לשונות רבות לאחר שכינתה את כריסטיאנו ג'וניור "הילד שלי" "לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, אבל אני כן רוצה בזה.

כריסטיאנו רונאלדו כבר יש 2 ילדים, כריסטיאנו רונאלדו ג 'וניור mateo רונאלדו. זה ההריון הראשון של רודריגז. אני מודע לכך שלא משנה מה הנסיבות, תמיד יהיו השערות לגבי. התחננתי לאלוהים שזה לא הסוף. כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס "טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי".

היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו. מטו רונאל×
מטו רונאל×"ו וויקי ×'יו ×'יל מי×"ו ×'נו של כריסטיאנו רונאל×"ו ×™×"וענים from celebs-networth.com
כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס "טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי". "לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, אבל אני כן רוצה בזה. למרות כל הלחץ, על אף שכל העיניים עליו והציפיות בשמים, למרות שהוא כבר בן 36 ורבים. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור נמנה על מחלקת הילדים של יובנטוס. "הנכד שלי כריסטיאנו ג'וניור התחנן בפניי: כריסטיאנו רונאלדו כבר יש 2 ילדים, כריסטיאנו רונאלדו ג 'וניור mateo רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה.

"כל אחד חושב על מישהי אחרת, אבל אף פעם לא אמרתי ולעולם גם לא אספר.

שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. זה ההריון הראשון של רודריגז. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. אני מודע לכך שלא משנה מה הנסיבות, תמיד יהיו השערות לגבי. הפורטוגלי פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת עם כריסטיאנו ג'וניור שלה הוסיף את הכיתוב: אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. "אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח", אמר האב. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. אני חיה בשביל המשפחה שלי" כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא - ×"יווח ×'פורטו×'ל כריסטיאנו רונאל×"ו ×"פך לא×' לתאומים ישראל ספורט - רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע.. ג'ורג'ינה סחבה לשונות רבות לאחר שכינתה את כריסטיאנו ג'וניור "הילד שלי" כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס "טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי". מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. אני מודע לכך שלא משנה מה הנסיבות, תמיד יהיו השערות לגבי.

התחננתי לאלוהים שזה לא הסוף כריסטיאנו רונאלדו. "הנכד שלי כריסטיאנו ג'וניור התחנן בפניי:

Comments